Vliv ohavného draka Fafnira se i přes veškerou statečnost nidavellirských trpaslíků šíří dál. Když jeho plameny sežehly i zelené pláně Idavollu, rozzuřený Odin svolal sněm a vyrazil do války!
Idavoll je druhé rozšíření hry Nidavellir. Během prvních tří kol prvního věku nabízí druhá krčma mýtické tvory, severské bohy, valkýry a obry, kteří přidají hře další kolo navíc. Každý nový typ karet přináší efekty ve hře dosud nevídané.
Bohové:
Když získáte přízeň boha, umístíte ho do svého velení a položíte na něj jeden žeton. Žeton můžete odhodit, abyste využili jeho schopnost.
Obři:
Jakmile získáte kartu obra, umístěte ji do svého velení a pod odpovídacího sloupek vaší armády umístěte 1 žeton zajatce. Každá karta obra vyžaduje zajetí 1 karty trpaslíka určitého povolání.
Valkýry:
Jakmile získáte valkýru, umístěte ji do svého velení a na její kartu umístěte žeton síly k nejvyššímu zářezu na stupnici síly. Pokaždé, když splníte požadavek dané valkýry, posuňte její žeton síly o 1 zářez níž na stupnici síly. Na konci hry vám každá valkýra přinese body podle pozice žetonu síly na stupnici dané valkýry.
Mýtičtí tvorové:
Jakmile získáte mýtického tvora, umístěte jej do odpovídajícího sloupku své armády. Každý mýtický tvor má svoji schopnost.