Omlouváme se za zpoždění expedice 1-2 dny. | Skladem: Hrabivci a Ptáčci | TOP10 nejprodávanějších her za říjen

Cortex - Access+ (Timeline Twist)

Kód: 973C/M348
Značka: Blackfire CZ
649 Kč –18 %
ezgif 2 f061800f3d[1]
649 Kč –18 % 529 Kč
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
19.11.2024
Možnosti doručení
Objevte verzi oblíbené karetní hry Cortex Challenge z herní řady Access+.
Herní řada Access+ je speciálně přizpůsobena k podpoře nápravy kognitivních poruch.
Hry jsou nástrojem, který stimuluje schopnosti a pomáhá upřednostňovat dojmy radosti a sdílené hry.

Díky větším kartám a pečlivě vybraným úkolům si radost z hraní mohou užít opravdu všichni! Vyberte si úroveň obtížnosti a pusťte se do hraní! Vyřešte úkoly a vyhrajte. Vynikající (a zábavný!) způsob procvičování paměti a zlepšení myšlení.

Detailní informace

sh-advantage
Nejširší nabídka
deskových her v ČR
sh-advantage
Pomoc při výběru
rádi vám poradíme i na chatu

Detailní popis produktu

Objevte verzi oblíbené karetní hry Cortex Challenge z herní řady Access+.
Herní řada Access+ je speciálně přizpůsobena k podpoře nápravy kognitivních poruch.
Hry jsou nástrojem, který stimuluje schopnosti a pomáhá upřednostňovat dojmy radosti a sdílené hry.

Díky větším kartám a pečlivě vybraným úkolům si radost z hraní mohou užít opravdu všichni! Vyberte si úroveň obtížnosti a pusťte se do hraní! Vyřešte úkoly a vyhrajte. Vynikající (a zábavný!) způsob procvičování paměti a zlepšení myšlení.

Kognitivní funkce využívané ve hře Cortex Access+:

Pozornost a pozorování:
Využití v těchto úkolech: Analýza - Čtverce - Kámen, nůžky, papír - Multitasking - Uvažování - bludiště - Koordinace
Hráči se musí soustředit a zaměřit pozornost, aby rychle a strategicky prohlédli (pozorovali) předložené vizuální detaily (herní dílky, čtverce, cesty atd.), aniž by se při tom nechali vyrušit. Dále se musí zaměřit na provedení správné akce a vykonání více než dvou úkolů či zpracování více než dvou informací zároveň.

Regulace impulzivnosti a flexibilita:
Využití v těchto úkolech: Multitasking - Analýza - Čtverce - Kámen, nůžky, papír - Uvažování - Bludiště - Koordinace
Hráči musí šlápnout na pomyslnou brzdu, aby se příliš neukvapili a neudělali zbytečné chyby ve své analýze, umísťování, udržení se na správné cestě či duplikování (v závislosti na úkolu). V "pokročilé" úrovni úkolu Koordinace si hráči musí zapamatovat několik různých informací, aniž by je zaměnili. Nejednat impulzivně je tak ještě těžší. Úkol Multitasking testuje schopnost hráčů přecházet z jednoho úkolu na druhý.

Krátkodobá a pracovní paměť:
Využití v těchto úkolech: Analýza - Čtverce - Kámen, nůžky, papír - Multitasking - Uvažování - Bludiště - Koordinace
V závislosti na úkolu si hráči musí udržet v krátkodobé paměti počet již spočítaných čtverců, gesta k napodobení, nesprávné cesty z bludiště atd. Musí také rozlišit správné informace (a udržet si je) od chybných (které lze z paměti vypustit) a někdy musí zpracovat dva pokyny zároveň. Toto neustálé zpracovávání a přizpůsobování po hráčích vyžaduje, aby využívali svou pracovní paměť, která nepřetržitě aktualizuje informace v jejich krátkodobé paměti.

Představivost a motorické dovednosti:
Využití v těchto úkolech: Kámen, nůžky, papír - Multitasking - Koordinace - Analýza - Čtverce - Uvažování - Bludiště
Při rozmýšlení hráči využívají představivost k rychlému nalezení posloupností, spočítání prázdných míst, pootočení obrázků atd. Musí si také představit sami sebe, jak provádějí odpozorovaná gesta, aby je dokázali fyzicky předvést.

Počítání:
Využití v těchto úkolech: Čtverce
K provedení úkolu Čtverce hráči musí použít své početní dovednosti. Pro urychlení počítání musí také aplikovat vizuální strategie seskupování.

Předjímání, plánování, organizování a strategická flexibilita:
Využití v těchto úkolech: Uvažování - Bludiště
Hráči musí naplánovat a zorganizovat manipulaci a pohyby a zároveň dle potřeby použít strategickou flexibilitu k přizpůsobení.

Motorické dovednosti, představivost a dlouhodobá paměť:
Využití v těchto úkolech: Hmat
Hmatové karty zapojují hmat. Vnímané informace hráči převádějí do představivosti a následně je porovnávají s dřívějšími vědomostmi, aby poznali, čeho se dotýkají.

Koupí této hry přispějete 35 Kč na nadaci NAUTIS, která pomáhá lidem s autismem a jejich rodinám.

Pohled odborníka: Christophe Debien - Nemocniční psychiatr:
Hraní možná uzdravuje, ale bezpochyby uklidňuje, posiluje a rozvíjí. Zřejmě právě proto hry patří k mnoha nástrojům facilitace, které každodenně využíváme při práci s pacienty, ať již ke stimulaci špatné paměti, zlepšení narušené pozornosti a projekčních schopností či oživení motorických dovedností.
Nová řada her Access+ nejen zábavnou formou přibližuje hry vhodné pro pečovatele a ty, o které se starají. Přináší toho mnohem více: umožňuje využívat hry coby součást péče tím, že je přizpůsobuje a mění tak, aby se všichni - rodiny, terapeuti a pacienti - mohli rozvíjet společně s ostatními.

Obsah balení:
- 62 karet
 
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Deskové hry
Hmotnost: 0.5 kg
? 1. Základní hra / rozšíření: Základní hra
? 2. Minimální věk: 8
? 3. Jazyk hry: český
? 4. Jazyk pravidel: český
? 5. Minimální počet hráčů: 1
? 6. Maximální počet hráčů: 4
? 7. Herní doba (minut): 16-30
? 8. Hodnocení Boardgamegeek (0-10): 6
? Autor: Nicolas Bourgoin, Johan Benvenuto
? Herní kategorie: Pohyb, Obratnost, Vzdělávací
? Rok vydání: 2022
Typ hry: Párty, Rodinná, Karetní
Herní doba: do 15 minut
Autor: Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin
EAN: 3558380110347

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: